Uppdatering

Hej kära bloggers,

nya vanor vänjs in. Till att börja med har jag hand om en 1-årig busunge 11h om dagen. Sliter på hälsan men samtidigt sjukt kul! Där av kan det minska på bloggandet, orkar nämligen inte sätta mig framför datorn alla kvällar. Helt slutkörd : ) Men det ser jag som ett gott tecken... I'm alive!

Sen har vi hunden Molly som blivit lite av en beroende från min sida. Hon har lagt till med vanan att sova hos mig om nätterna och ligga på badrumsmattan under mina miljoner duschar. Undrar fan vad den vovven tänker när hon lägger huvet på sne när jag står lagomt naken och hal; fan vilken saftig köttbit som jag lätt skulle kunna lägga tänderna på? Ja.... det lär jag aldrig få reda på. Men man kan ju alltid vara nyfiken ;D

Mellan 12-3 har jag mina 'lunchraster'.
Sen är det full fart med småttingar och barnmat överallto!



ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0