Tips: hur du blir sjukt jävla trött

Jo, umgås med ett par ungar i 0 till 2-årsåldern. Jag gick precis av mitt pass för idag. Körde dryga 13h med kidsen eftersom mamsen & papsen är ute och roar sig med vänner i afton. Såklart att jag unnar dem det.... Men hey! Jag kommer sova som en stock inatt. Sen hoppas jag även att jag ser lite löneökning för denna månaden ; ) Jag gör min andra vecka och jag tror tamejfan jag har jobbat ihop en månad redan?

Jag säger då det...
Vovven lägger huvet på sne sådär gulligt nu, slickar mig på strumpan och jag kan nästan höra hennes böner om att jag ska slita mig härifrån och krypa ner i sängen med henne nu...... snart..........



Måste bara berätta vilken jävla bajsblöja jag gjorde de sista nu innan jag hamnade här för att kunna berätta om själva grejen (otroligt nödvändigt....). Alltså, ungar 2008 ? Jag trodde utvecklingen hade gått mer framåt alltså. Jag menar, ska inte ungarnas skit vara luktfritt vid det här laget? Hur som helst märkte jag ju tydligt att så var inte fallet, så nu har Reinfeldt något att jobba på ..... han som är van att jobba med skit menar jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0