Tillägnat M

"M is the best fuck the rest!"
/M



Ja, snart dags att gå upp och väcka lillan, men innan dess tänkte jag försöka skriva något vettigt här. For all my lovvahhhhhhz! Som tur är slipper jag hämta storasyster på dagis. Riktigt jävla dretväder ute. Grådassigt och äckligt. Det blir en stillsam hemmadag för Emson. Skönt eftersom jag är riktigt jävla sleten idag...

Fan jag har inget kul att komma med liksom. Mån-fre är liksom hur ospännande som helst! Helgerna får man hurra över om det händer något skoj, ensam värmlänning i stockholm ; ) But I will survive! Var så säkra...


ska ringa frugan nu, se om mitt tips om att locka ut ungen med pizza funkade!
Det börjar bli dags att kläcka nu tycker jag... : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken cool panda i headern

2008-01-07 @ 14:18:17
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0