Kilroy travels

Sitter ensam här, rädd för att huset bokstavligt talat ska blåsa bort. Lossna från grunden och segla ut i det fria... Sjukt skumt väder ute! Lite läskigt. Men mannen i huset kom precis ner med en godispåse åt mig så nu är mina nerver tillfredställda ; )

Ja... men jag sitter också och kollar på resor lite här & var. Först och främst volontärarbete nere i Afrika, hittade en del bra länkar som lockar resknölarna. Blev inte mindre sugen när jag tog mig in på Kilroytravels.se och läste om deras jordenrunt-paket. Fan, om ett år eller så bär det iväg! När jag har pengarna...


Men som sagt, Peking i mars att se fram emot. Kunde ha blivit Cannes också men det var fan slut på biljetter över påsk, shameshame. Lite värme hade suttit fint i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0