Flytande bajskorv

GAHHHHH! Lillan sket i badkaret igår. Storasyster skrek som en stucken gris, hon var allvarligt talat skiträdd för bajsen som flöt runt i sitt egna lilla tempo i det ljumma vattnet. Ja, det var fanimej kallabalik där ett tag. Jag var trött, irriterad och jävligt lättretad så gårdagen var absolut ingen höjdare!



Idag, har frun i huset vart hemma... Så jag har haft jäkla massa spare time att fylla. Jag började med att guida min värmländska soulie Thea och hennes blomsterkompanjoner från Stockholms busscentral över till T-centralen (Såååå jäkla svårt att hitta tydligen....). Sen hem och softa järnet, en liten powernap sisådär. Nu ikväll har jag suttit och gäspat mig igenom en au-pairträff på cirkus 2h ... Trevligt! Men jag var förbannat trött så jag satt tyst och smaska kaka i stort sett hela tiden : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0