Fart & fläkt i Mörby

Allright, sorry för uteblivande inlägg. Har tänkt så många ggr att plita ner ngt kul som hänt under dagen, men saken är den att jag pallar inte sätta mig framför datorn efter en dag med kidzen liksom. Just idag går jag på högvarv efter att ha vart iväg till Mörby och svettats med lite andra hurtiga nattugglor. Fan, imorgon kommer inte vara nådigt... Jag talar om träningsvärken (!!).

Ajajaj..


En annan sak som börjar ta form här på Djursholm är Emson och lite väninnor. Det har det vart dåligt om det senaste halvåret. Men nu börjar de hönorna falla på plats igen som Macki uttryckte sig ; ) Ja, men hursomhelst. Ska trycka i mig lite frukt, apelsinjuice & pepparkaka nu så jag kan sova otroligt gött sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0