Palla akalla

Hey bloggerz,

jag känner mig fortfarande smått bakis efter helgen. Men inte fan låter lillan mig vila ut för det! Full fart är det som gäller, snor & barnmat all over som vanligt.. Har spenderat hela helgen i Akalla hos Erik, min nyfunna bästis. Vi var ute & slirade runt medis & tror ni inte att jag drattar omkull på rumpan mitt i folkmassorna? Åhjo, is + klackar är inte att rekommendera i alkoliserat tillstånd! I can tell ..

Nä, lunch tänkte jag få i mig medans lillan tar sin dagliga powernap. Underhålla vovven också.. Attans! Jag pallar inte med allas behov av uppmärksamhet idag!? Guuuuuuuud ..



Imorrn kommer mamson & stannar tills fredag.
Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0