Ack värmeland du sköööööna..

Yep. hemma i värmland nu. Sitter och gräver djupt ner i godispåsen.. Sorgligt.
Jag hade planer att stöta på frugan ikväll men inte fan blev detta utav!? Jag väntar på henne i Stockholm då jag ska lära henne ett och annat icke värmländskt ord. Ett jävla tjat om min nyfunna dialekt tycker jag. Det kommer klagomål (hör & häpna..) från alla håll och kanter. Hur orkar ni älsklingar?

Igårkväll dumpades jag av på Romstad vars frugan & dennes nyfödda bebis befann sig! Mkt söt liten flicka, som jag nämnt i tidigare inlägg. En liten Julia. Hon spydde ner mina brallor ganska direkt men hon var bra gullig ändå. Bajsmaskinen!

Det blev dricka såklart. Jag kände mig lite föööööööör hemma och började ganska så snart gå bärsärkargång i köksskåpen i jakt på mat. Hittade lite ätbart på spisen, då var min kväll lyckad. Efter lite rappa kalja var dagen fulländad och jag kunde somna sött på världens tunnaste madrass!


Inatt blir det min lilla 105cm-säng, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0